(◕‿◕✿) N o k h a l e (◕‿◕✿)



سلوم برو بچ خوبین
چه خبر؟؟؟

باورتون میشه الان ساعت سه و نیمه ومن هنوز بیدارم ؟؟آره باورتون میشه ؟؟

البته من عادت دارم...

میدونین چیه؟

فردا باید برم واکسن بزنم
وای خدا خیلی میترسم نمیدونم باید چیکار کنم!!!

میترسم یهو جلو همه بزنم زیر گریهwww.smilehaa.org

البته ممکنه با پرستاره بچاره دعوا کنم!!!!www.smilehaa.org

دعا کنین آروم بزنه

خیلی میترسم خددددددددددددددددداwww.smilehaa.org

حداقل حالا که ناخوشم نظر بدین



 



نظرات شما عزیزان:

admi's scienceandfuns web
ساعت14:32---24 تير 1391
نترسيد........من قبلا براي اين كه يك سگ گازم گرفته بود 12 بار واكسن هاري زدم فقط اولي درد داشت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:,| 3:3 |Farnaz| |


[-Design-]