:)


(◕‿◕✿) N o k h a l e (◕‿◕✿)

دقت کردین !؟

الان شما اگه همینطوری بیکار هم نشسته باشید تو خونه

از نظر پدر و مادرتون، بچه همسایه یا بچه فامیل بهتر از شما بیکار میشینه



نظرات شما عزیزان:

maedeh
ساعت16:19---19 شهريور 1392
خخخخخخ
خداییش راست می گی


mahdi
ساعت16:40---23 ارديبهشت 1392
سلام وب بسیار جالبی و زیبایی داری اگه وقت کردی به من سربزن واگر مایل بودی تبادل لینک کنیم.امیدوارم که از وبلاگم خوشت بیاد

منیرجون
ساعت11:47---20 دی 1391
سلام وبت قشنگه حال کردم فقط فونتشوعوض کن بشه لامصبخوند

ghj
ساعت16:01---3 آذر 1391
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟
اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.....


نگین
ساعت17:35---24 شهريور 1391
سلام آبجی کوچیکه
چطوری؟
دلم واست تنگیده بودجیگر


__Aramis__
ساعت11:26---20 شهريور 1391


حدیث
ساعت16:38---13 شهريور 1391
سلام عزیزم
خیلی وبلاگت خوشگله
بدو بیا به منم سر بزن
لینکت کردم


Elia
ساعت12:14---12 شهريور 1391
خیلی خوب بود گلم

omid
ساعت15:58---10 شهريور 1391
merccccccccccccCCCCCCCCCCCC

omid
ساعت2:51---10 شهريور 1391
salam farnaz joon mamnon az inke be webam sar mizani
lotfan linkam kon
boooooooooooooos azizam


قرقره
ساعت19:56---9 شهريور 1391
خیلی نامردی فرفره می خواستی منو تو وبم ضایع کنی...
مثلا تو از بهترین دوستامی واقعا که
مگه من بهت تو کانون نگفتم این وبلاگ نمی ذاره درس بخونم اون محمودی گاو هم وقتی از پرسید اونجور گند زدم
برا همین گفتم اینجوری بگم بشینم درسمو بخونم تازه تو امتحان قلم چی هم بد جورگند زدم


قرقره
ساعت19:39---9 شهريور 1391
فرفره جون تو فقط تو کانون بامنی جایی دیگه که نیستی
از همه مهم تر برای اون قلم چیه اشغاله راستش امتحان قبلیمو خیلی گند زدم باید این هفته جبران کنم این وبلاگ جلوی درس خوندنمو می گیره ولی من نمی خوام تعطیلش کنم


غریبه
ساعت18:18---9 شهريور 1391
سلام
ممنون که بهم سر زدین
وبلاگتون قشنگه
موفق باشید
@};


shahab
ساعت16:13---9 شهريور 1391
سلام دوست عزيز ، وبلاگ خيلي زيبايي داريد . خوشحال ميشم به وبلاگ من هم يه سري بزنيد . پس منتظر حضور گرم شما هستم .

ناصر
ساعت16:11---9 شهريور 1391
در یک روز خزان پاییزی پرستویی را در حال مهاجرت دیدم به او گفتم:

چون به دیار یارم میروی به او بگو دوستش دارم ومنتظرش می مانم.

بهار سال بعد پرستو نفس نفس زنان آمد.

و گفت:

دوستـــــش بدار ولی منتظــــــــرش نمـــــــــان.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:,| 15:54 |Farnaz| |


[-Design-]