(◕‿◕✿) N o k h a l e (◕‿◕✿)

سلام خوفین...؟؟
                           

می خوام بدونمــ..

نظرتون راجب ترشک و لواشک چیهـــ...؟؟
   

  از همه مهم تر نظرتون راجب این عکس چیهـــ...؟؟
 

من که دهنم آب افتادهـــــ..                 

 

دلمم به تــــــاپ تــــــــــــــاپ افتادهــ..
 



نظرات شما عزیزان:

maedeh
ساعت16:20---19 شهريور 1392
وااااااااااااای

neda
ساعت23:14---4 مرداد 1392
ooooooooof man mikhaaam

سارا
ساعت12:50---27 فروردين 1392
خوشحالم تو هم وسنکسو دوست داری

blue_boy
ساعت16:04---3 اسفند 1391
به ما سر نمي زني نظر نمي دي؟؟؟؟؟؟؟؟
وب با حالي داريا؟؟؟ قدرش بدون؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mehran
ساعت16:28---21 مهر 1391
وبت خیلی زیباست دمت گرم اگه خاستی به وب منم سر بزن خشحال میشم راستی اگه خاستی بیا تبادل لینک کنیم تا بعد بااااااااااای

تنهای شیطون
ساعت12:50---28 شهريور 1391
من دلم مییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییییخواد اااااااا

تنهای شیطون
ساعت12:49---28 شهريور 1391
من دلم مییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییییخواد اااااااا

نیرواناجون
ساعت21:15---19 شهريور 1391
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااای سلام خوفی اصلا منو شناختی؟

arezoo
ساعت18:32---16 شهريور 1391
salam farnaz jun...vebet xeili aliyeeeeeeeeee...ba eftexar link shodi!age xasti mano belink...yadet nare...felan

قرقره
ساعت18:15---10 شهريور 1391
الهی بمیری فرفره
این چه عکسیه داغونم کرد
می خواااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااام:- ((


مهسا
ساعت0:12---9 شهريور 1391
سلام
وب خوبی داری
این عکس داغونم کرد این قدر دلم خواست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:,| 23:43 |Farnaz| |


[-Design-]