عکس..


(◕‿◕✿) N o k h a l e (◕‿◕✿)

 

 

نظرات شما عزیزان:

alireza-chejalab.ir
ساعت1:30---5 مرداد 1391
سلام فرناز جان من علیرضا ادمین وب سایت چه جلب هستم یه چیز مهم اینه که اگه خواستی بیای تو وب سایت از ادرسه لوکس بلاگ استفاده نکن از ادرسه chejalab.irکن
ممنون که دنبال کننده ی مطالب ما هستید
یه پیشنهادم دارم در سایت عضو شو تا جایزه هم بگیری
نکته مهم(کارت خوبه)
بازم سر بزنو نظرتو بگو عزیزم
بووس با هزار آرزوی موفقیت


fateme
ساعت22:25---4 مرداد 1391
سیلام!
عکسای خوشملی داری بازم ازینابذار!
بهم سربزن +نظر!


گلنوش
ساعت17:48---4 مرداد 1391
به به چه وبلاگ خوشملی ییییییی داری

ولی سعی کن از این عکساکمتر بزاری


فرید
ساعت8:17---3 مرداد 1391
سلام فرناز عزیزم
از اینکه از وبلاگ من دیدن کردی ازت خیلی ممنونم. وبلاگت خیلی خوشگله مطالبشم عالیه. بازم بهم سر بزن عزیزم.
راستی با اجازت من لینکتو با نام photo garden تو وبلاگم گذاشتم لینک خودمم با نام مطالب جذاب و خواندنی در وبت میذارم


HATE
ساعت2:34---3 مرداد 1391
سلام فرناز جووووون
لینک شدی


محسن
ساعت0:51---3 مرداد 1391
سلام فرناز عزیز

چقدر زیبا و با نمکه وبلاگت

خیلی خوبه همینطور ادامه بده ایشالله که موفق باشی
پاسخ:مرسی که اومدی بازم بیا....


قرقره
ساعت20:48---2 مرداد 1391
نه بابا خوشم اومد ایول به تو......

شقايق
ساعت20:09---2 مرداد 1391
س.
مرcكه بهم سر زدي.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,| 17:56 |Farnaz| |


[-Design-]